< powrót do listy

Żubrówka Złota

brief

Klient postawił przed Agencją zadanie zaprojektowania etykiety dla nowej linii wódek smakowych oraz opracowania koncepcji marketingowej produktu i strategii komunikacji.

Kluczowym wyzwaniem było stworzenie projektu komplementarnego z istniejącymi już pozycjami w portfolio marki - Żubrówką Bison Grass i Żubrówką Białą.

 

galeria projektu

„Smak puszczy zaklęty w butelce”

Sekret bogatych walorów smakowych Żubrówki Złotej tkwi w jej unikatowej recepturze. Została ona opracowana w oparciu o wyciąg z kory dębu oraz polskie zioła rosnące w Puszczy Białowieskiej.

Dlatego etykieta musiała oddać wyjątkowy charakter produktu i stać się obietnicą czekających doznań smakowych. Poprzez zastosowane elementy graficzne i paletę kolorystyczną, projekt etykiety podkreśla spektakularne pochodzenie Żubrówki Złotej - wprost z serca Puszczy Białowieskiej, położonej w jednym z najczystszych regionów Polski.

 

Tło etykiety w kolorze ecru, klasyczna typografia oraz złoto-brązowy kolor butelki, akcentują indywidualny charakter Żubrówki Złotej i sprawiają, iż produkt wyróżnia się spośród innych dostępnych na półce. Elementami spójnymi z pozostałymi produktami z portfolio Żubrówki jest złoty półksiężyc pod wizerunkiem żubra na tle lasu oraz sygnet ze wstążką u dołu etykiety. Zwieńczeniem butelki jest zakrętka w kolorze ecru ze złotymi aplikacjami.

Według Piotra Ciupińskiego, Creative Directora Adbirds, „kluczem do sukcesu w przypadku tak wyjątkowego projektu było zrozumienie bogatego dziedzictwa marki oraz umiejętne połączenie go z najlepszymi światowymi trendami w projektowaniu etykiet dla produktów alkoholowych.” 

 Jak podkreśla Alicja Jelec, Innovative Manager CEDC„nowa Żubrówka Złota zyskała uznanie konsumentów podczas licznych badań poprzedzających wprowadzenie jej na rynek. Produkt zachwycił swoim wyjątkowym smakiem i aromatem, a tym samym osiągnął znakomite wskaźniki w badaniach konsumenckich w kategorii alkoholi.”