Klient postawił przed Agencją zadanie zaprojektowania etykiety dla nowej linii wódek smakowych oraz opracowania koncepcji marketingowej produktu i strategii komunikacji.
Kluczowym wyzwaniem było stworzenie projektu komplementarnego z istniejącymi już pozycjami w portfolio marki - Żubrówką Bison Grass i Żubrówką Białą.
Sekret bogatych walorów smakowych Żubrówki Złotej tkwi w jej unikatowej recepturze. Została ona opracowana w oparciu o wyciąg z kory dębu oraz polskie zioła rosnące w Puszczy Białowieskiej.
Dlatego etykieta musiała oddać wyjątkowy charakter produktu i stać się obietnicą czekających doznań smakowych. Poprzez zastosowane elementy graficzne i paletę kolorystyczną, projekt etykiety podkreśla spektakularne pochodzenie Żubrówki Złotej - wprost z serca Puszczy Białowieskiej, położonej w jednym z najczystszych regionów Polski.
Tło etykiety w kolorze ecru, klasyczna typografia oraz złoto-brązowy kolor butelki, akcentują indywidualny charakter Żubrówki Złotej i sprawiają, iż produkt wyróżnia się spośród innych dostępnych na półce. Elementami spójnymi z pozostałymi produktami z portfolio Żubrówki jest złoty półksiężyc pod wizerunkiem żubra na tle lasu oraz sygnet ze wstążką u dołu etykiety. Zwieńczeniem butelki jest zakrętka w kolorze ecru ze złotymi aplikacjami.
Według Piotra Ciupińskiego, Creative Directora Adbirds, „kluczem do sukcesu w przypadku tak wyjątkowego projektu było zrozumienie bogatego dziedzictwa marki oraz umiejętne połączenie go z najlepszymi światowymi trendami w projektowaniu etykiet dla produktów alkoholowych.”
Jak podkreśla Alicja Jelec, Innovative Manager CEDC, „nowa Żubrówka Złota zyskała uznanie konsumentów podczas licznych badań poprzedzających wprowadzenie jej na rynek. Produkt zachwycił swoim wyjątkowym smakiem i aromatem, a tym samym osiągnął znakomite wskaźniki w badaniach konsumenckich w kategorii alkoholi.”