< powrót do listy

Unikalk

brief

Zadanie dla agencji polegało na wykreowaniu intrygującego oraz przyciągającego wzrok key visuala.

galeria projektu

Unikalk - suplement diety

Unikalk to suplement diety firmy Axellus, wspierający organizm przy osteoporozie oraz niedoborach wapnia. Lek z 7 letnim doświadczeniem na rynkach skandynawskich, w 2013 roku miał zostać wprowadzony na rynek polski.

Agencja stworzyła KV dla suplementu, kierując się nośnym symbolem. Ponieważ na osteoporozę w większym stopniu narażone są kobiety, bohaterem komunikacji został kobiecy obcas.

Niedobory wapnia zostały przedstawione w symboliczny sposób - poprzez podziurawienie obcasu.

Kampania początkowo skierowana do aptekarzy, w następnej fazie została poszerzona o prasę i kampanię do pacjentów.

Ads of the world

Projekt został uhonorowany publikacją na portalu Adsoftheworld.com wśród wielu najlepszych reklam na świecie.