Niniejsza kampania reklamowa była kontynuacją kampanii z 2012 roku wprowadzającej na rynek nowe opakowania produktów Timotei oraz promującej recepturę szamponów i odżywek wzbogaconą o ekstrakt róży z Jerycha.
Zadanie agencji polegało na prowadzeniu konsekwentnej kampanii promocyjnej w oparciu o nowy key visusal.
Klient chciał podkreślić nową odsłonę szamponów Timotei i zbawienny wpływ ekstraktu róży z Jerycha poprzez komunikowanie produktów do włosów jasnych i ciemnych.
Kampania miała dwie odsłony - z blondynką i brunetką, co miało podkreślać fakt, że produkty skierowane są do różnego typu włosów.
Agencja osiągnęła zamierzony efekt tworząc dwie linie poprzez wykorzystanie hair shot z blondynką i hair shot z brunetką wykorzystywane później w komunikacji outdoorowej i prasowej.
Podkreśliliśmy główny walor produktu, czyli ekstrakt z róży Jerycha, eksponując siłę składnika i jego zbawienne oddziaływanie na włosy poprzez nadanie kropli świetlistości.
Trzecią odsłoną kampanii Timotei w 2013 roku była nowość - Timotei z ekstraktem z ogórka. Przygotowaliśmy całą kampanię outdoorową i prasową prowadzoną w drugiej części roku.