< powrót do listy

Rimmel

Rimmel

Marka Rimmel - absolutny lider na rynku tuszów do rzęs - zaprosiła agencję Adbirds do przetargu na stworzenie dziesięciosekundowego tagu, który w esencjonalny i motywujący do zakupu sposób zaprezentowałby produkty Rimmel - w tym przypadku stawką były trzy tusze z serii skandalicznych (ScandalEyes, ScandalEyes Retro Glam i ScandalEyes Exxtreme), które są dostępne na polskim rynku.  Chociaż z pozoru kilka sekund to żadne wydarzenie reklamowe, tym razem te kilka sekund miało ogromne znaczenie.

galeria projektu

Realizacja

Zdarza się, że mocny wizerunkowy spot telewizyjny wymaga wzbogacenia o fajne wizualnie rozwiązanie, które będzie wsparciem dla sprzedaży. Cała sztuka w rzemiośle - by znaleźć taki styl, który z jednej strony będzie wpisywał się w narrację całego spotu wizerunkowego, a z drugiej wybijał z tej narracji na tyle, by zwrócić na siebie uwagę odbiorców.

Warunki, jak same tusze, były ekstremalne (co przy pewnego rodzaju projektach jest normą i pozwala agencji utrzymać dobrą kondycję), ale projekt Adbirds okazał się idealnie dopasowany do potrzeb i oczekiwań marki.

Rimmel