Premedia Solutions - firma wywodząca się ze Stanów Zjednoczonych istniejąca już 150 lat na rynku. Notowana na nowojorskiej giełdzie papierów wartościowych. Główną składową komunikacji firmy przez wiele lat był druk, jednak portfolio zaczęło się sukcesywnie poszerzać o nowe działania celem zapewnienia swoim klientom jak najszerszego spektrum możliwości obsługi. Powstały odrębne: dział R&D, studio fotograficzne, studio video oraz digital printing. W związku z nową ofertą firma chciała całkowicie odświeżyć wizerunek i zbudować swój kod wizualny niemal od podstaw.
Agencja Adbirds została poproszona o przygotowanie kompleksowej strategii komunikacji firmy, począwszy od stworzenia nowej nazwy, poprzez logo, copywriting oraz wszystkie materiały, zarówno do komunikacji wewnętrznej jak i zewnętrznej (papier firmowy, badge, stopki w mailu, template prezentacji, wizytówki, notesy, broszury, brand book etc.).
Na potrzeby działu R&D, który wchodzi w skład portfolio Premedia Solutions, Agencja zaprojektowała nowe logo, które zostało stworzone tak, by pasowało do kodu wizualnego nowej strategii firmy.
Kluczowym elementem budowania całego kodu wizualnego wraz z komunikacją była zgodność co do pomysłów pracowników firmy. W związku z tym Agencja przygotowała dwudniowe warsztaty, podczas których dowiedziała się, jakie są potrzeby pracowników, ale przede wszystkim - jak ją postrzegają.
Tworzenie strategii rozpoczęto od budowania kluczowych claimów, deskryptów, filozofii, idei, oraz logotypu Premedia Solution. Projekt trwał 1,5 roku i wymagał przeprowadzenia przez Adbirds kompleksowego rebrandingu firmy.
Dodatkowo zaprojektowano stronę www firmy, która miała oddawać ducha całej koncepcji. Platforma miała być responsywna, interaktywna oraz zawierać w sobie innowacyjne rozwiązania.