Rynek kreacji ślubnych i koktajlowych wydaje się być jednolity: każda z sukien jest bogato zdobiona, rozkloszowana oraz zazwyczaj złożona z kilku warstw tiulu, satyn i koronek. Zarówno przyszłe panny młode, jak ich matki oraz świadkowe wybierają spośród tych, które są już dostępne, ale niczym się nie wyróżniają. Nie są wyjątkowe. W tym wszystkim brakuje elegancji w zamkniętej w prostej, ale nowoczesnej formie. I właśnie ta "prostota" to słowo klucz. Katarzyna Gabara oraz Maria Wiatrowska doskonale o tym wiedziały, dlatego postanowiły stworzyć markę, która w pełni odpowiadać będzie na potrzeby:
Naszym zadaniem było wymyślić i zaprojektować nazwę oraz logotyp, a całość miała nawiązywać do stylu w jakim będą projektowane sukienki czyli prosta i klasyczna forma.
Logo oparliśmy na typografii, która jest charakterystyczna dla marek kategorii fashion i beauty, z dużym światłem międzyliterowym nadającym lekkości. Elementy graficzne, które przypominają szew, stały się charakterystycznym elementem graficznym, Key Visualem, mogącym funkcjonowaać w różnych formach i egzekucjach.
Postawiliśmy także na dwa warianty kolorystyczne logotypu: czerń oraz biel. Czerń to ponadczasowy kolor, dodający elegancji i szyku, natomiast biel… wiadomo. ;-) Do nazwy podeszliśmy w myśl zasady “less is more”. Nic tak dużo nie mówi o prostocie, jak sama prostota. I tak właśnie powstało Po Prostu.
Strona internetowa, którą stworzyliśmy miała być przede wszystkim wizytówką i w pełni oddawać charakter miejsca jakim jest salon Po Prostu: przyjazna atmosfera, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie, jednocześnie zachowując tę elegancję, prostotę i klasykę.