< powrót do listy

PayVenture

brief

Stworzyć markę portalu społecznościowego adresowanego do:

- profesjonalistów z różnych dziedzin, szukających wielostronnego rozwoju
- firm pragnących wyławiać najzdolniejszych pracowników na rynku

galeria projektu

idea

PayVenture to w założeniu mariaż wielu obszarów biznesowych, coaching, doradztwo, headhunting itp. Są to byty działające autonomicznie. Gdy jednak potrzebujesz usługi opartej na kilku synergicznie działających płaszczyznach, stworzymy dla Ciebie alians, którego wynikiem będzie dedykowany do Twoich potrzeb produkt. Oferując wielostronny rozwój, łączymy kwalifikacje z różnych obszarów, dając szerokie wsparcie ludziom i firmom współpracującym w ramach PayVenture.

grupy docelowe

Oferta portalu PayVenture skierowana jest do:

- Osób poszukujących pracy poprzez networking. Są to ludzie aktywni, mobilni, elastyczni i znający swoją wartość na rynku pracy.

- Menedżerów poszukujących nowych pracowników. Nie mają oni czasu na prowadzenie wieloetapowych rekrutacji, cenią dostęp do wyselekcjonowanych kandydatów ze swojej branży.

- Pracowników działów HR, monitorujących rynek kandydatów.

- Firm headhunterskich oraz niezależnych headhunterów.

logotyp - idea

Koncepcja logotypu PayVenture została oparta na symbolice mózgu, działającego jako sieć idealnych połączeń. Mózg to dwie półkule: jedna odpowiada za wiedzę, druga za emocje. Idea działalności PayVenture zakłada połączenie indywidualnie wybranych kompetencji (twardych i miękkich) z obu tych obszarów. W efekcie powstaje usługa szyta na miarę zarówno dla kogoś, kto poszukuje pracy i rozwoju, jak i dla firmy potrzebującej pracownika o konkretnym profilu.

„MIND. YOUR BUSINESS” - claim, idea

Hasło „Mind. Your business najtrafniej oddaje filozofię działalności PayVenture.
Na przedstawicieli naszych grup docelowych czeka pełne wsparcie w drodze do osiągnięcia spokoju, równowagi i pewności dokonywania najlepszych wyborów. Mówimy, „POMYŚL” o swojej przyszłości, zainwestuj w nią; to jest ważne w długofalowej perspektywie.