< powrót do listy

OK System

brief

Zadaniem Agencji było stworzenie strategii komunikacji i języka wizualnego dla OK System, jednego z największych sprzedawców pakietów sportowych na polskim rynku. 

Wiedząc, że OK System nic nie robi przeciętnie, na zwykłe OK, ale fajniej i lepiej dla: 

  • Klientów, którzy chcą, żeby ludzie w ich firmach byli bardziej aktywni, bardziej zrelaksowani po pracy i bardziej zadowoleni z życia. By w czasie pracy mieli energię, by bardziej się angażować.
  • Użytkowników, którzy chcą być bardziej sprawni, bardziej pewni siebie, bardziej radośni, bardziej szczęśliwi, bardziej spełnieni. Którzy chcą bardziej być sobą.
  • Partnerów, którzy chcą, żeby ich biznes był bardziej efektywny, bardziej popularny i bardziej widoczny na rynku.

Stworzyliśmy ideę i hasło, które jednocześnie pełni funkcję claimu:

#bardziejOK, jako wyraz postawy i filozofii marki. 

Kanały komunikacji: Facebook, LinkedIn

Działania: tworzenie comiesięcznych kalendarzy publikacji, moderacja, Facebook Ads. 

galeria projektu