Zadaniem agencji było podkreślenie i wzmocnienie świadomości wartości marki, jej kilkudziesięcioletniej tradycji i głębokiego szacunku dla konsumentów. Dostosowanie się do tej sytuacji wymagało odszukania prostej i eleganckiej formy komunikatu, który podkreśli naturalną więź pomiędzy marką MOSSO i jej klientami oraz magicznego okresu przedświątecznego.
W świątecznej strategii dla kampanii marki MOSSO kluczowa stała się prostota symboli i spójność komunikatu. Założeniem było odwołanie się do tradycyjnych wartości, jakie niesie ze sobą nastrój świąt - jest to bowiem czas ciszy i magicznego, symbolicznego dzielenia się.
- Postawiliśmy na zbudowanie prawdziwego, świątecznego nastroju skupienia i oczekiwania. Burgundowe, rozmyte tło wprowadza nas w ciepłą atmosferę. Spokój świetnie podkreśla packshot majonezu Mosso, który dla konsumentów jest nieodzownym i sprawdzonym składnikiem świątecznych potraw. Czerwona szarfa na słoiku to jedyny wyraźny, świąteczny akcent. Hasło "Zaczaruj święta smakiem" ma dodatkowo podkreślać eteryczny, magiczny wymiar świąt Bożego Narodzenia. Agencja QuoteMe na potrzeby kampanii przygotowała raport o kulinarnych zwyczajach Polaków na Święta. Kampania prowadzona jest w internecie, prasie i na nośnikach outdoorowych przez cały grudzień 2013 roku. |