< powrót do listy

LetsBook

brief

Zadaniem Adbirds było przede wszystkim stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej marki Let’s Book. Poza tym także projektu strony www - a precyzyjnie mówiąc, serwisu sprzedającego książki elektroniczne. A w końcu - kluczowych materiałów marketingowych: kampanii promującej markę (w tym newslettery i bannery internetowe) oraz materiałów do wykorzystania w punktach sprzedaży.

galeria projektu

Let’s Book to nowa marka stworzona przez HDS Polska. Let’s Book (a także letsbook.pl) to platforma sprzedaży e-booków, czyli książek w postaci elektronicznej. Książki są stałym elementem sprzedaży w ofercie różnych marek, działających w ramach HDS - m.in. InMedio. Nowa marka z ofertą książek elektronicznych musiała odnaleźć się na tle pozostałych marek HDS. Jednocześnie - musiała być na tyle wyrazista, by w mogła zostać skutecznie wypromowana - właśnie w przestrzeni sklepowej.

Projektowanie materiałów z dziedziny point of sale wymagało w tym przypadku sporo pomysłowości i elastyczności w myśleniu. Przestrzeń handlowa, w której marka Let’s Book miała przedstawić się odbiorcom, jest mała i specyficzna - każdy centymetr kwadratowy jest tam na wagę złota. Mimo to udało nam się stworzyć wachlarz materiałów, które nie tylko wpisywały się w tę przestrzeń, ale eksponowały markę Let’s Book w sposób godny nowości, jaką ta marka jest w ofercie HDS.