< powrót do listy

Jovi

brief

Zadaniem Adbirds było zaprojektowanie nowej linii jogurtów marki JOVI w trzech smakach: śmietankowym, ananasowym i truskawkowym. Produkt jest pozycjonowany jako nieodłączny składnik pysznego śniadania na bazie płatków.

galeria projektu

rozwiązanie

Agencja zaproponowała spójną linię apetycznych opakowań, zachęcających do sięgnięcia po jedną z trzech propozycji smakowych. Zawartość miseczek - musli z truskawkami, ananasem i czyste musli - przekonuje, iż JOVI Śniadaniowy idealnie komponuje się z najchętniej wybieranymi przez Polaków dodatkami, tworząc zdrową i lekką propozycję na śniadanie.

 

Ponadto znajdujące się po lewej stronie etykiety nowoczesne piktogramy w kolorze ciemnoniebieskim nawiązują do wiodącego koloru fontu oraz apli. Zadaniem piktogramów jest informowanie konsumentów o optymalnych sposobach łączenia naszego produktu z innymi, w celu wydobycia najlepszych walorów smakowych JOVI.

Z myślą o rodzinnym śniadaniu, JOVI Śniadaniowy oferowany jest w opakowaniu o pojemności 700 ml.