< powrót do listy

Inmedio

Brief

Lagardere Travel Retail, operator sieci sklepów takich, jak Inmedio, Hubiz czy Relay, zlecił Agencji Adbirds przygotowanie przewodnika prezentującego markę Inmedio.

 

galeria projektu

Grupa docelowa

Manual skierowany jest do trzech grup docelowych. Pierwsza to franczyzobiorcy rozpoczynający działalność pod szyldem Inmedio. Druga to pracownicy salonów sieci Inmedio, którzy na podstawie  handbooka dbają o ekspozycję produktów i wygląd salonów zgodny z wymogami operatora. Z kolei trzecia grupa to przedstawiciele marek, które mają dopiero znaleźć się w asortymencie Inmedio. Handbook pozwala zorientować się m.in. w zasadach merchandisingu stosowanych 
w Inmedio.

 

Projekt

Handbook krok po kroku prowadzi przez świat Inmedio, prezentując historię marki, jej cele i wartości, a także grupy docelowe oraz kategorie produktowe. Niezwykle dynamiczny projekt oddaje nowoczesny charakter marki. Dzięki zastosowaniu ikon, uniknęliśmy przeładowania treścią. Projekt jest czytelny i klarowny z wyraźnie zarysowanymi sekcjami. Dominantą kolorystyczna jest czerwień - podstawowy kolor korporacyjny Inmedio.