< powrót do listy

huugy

brief

Polska marka huugy, zajmująca się produkcją palenisk, koszy ogniowych, grilli, ogrzewaczy i kominków ogrodowych, zleciła agencji Adbirds przygotowanie kompleksowej strategii komunikacji na kanały social media. 

Nazwa “huugy” kojarzy się z angielskim czasownikiem "to hug” oraz nawiązuje do duńskiej filozofii szczęścia “hygge”.  Cała strategia działań oraz język wizualny musiał być spójny z filozofią oraz wizerunkiem marki, dlatego wyodrębniliśmy cztery filary komunikacji: 

  • filar design: ukazujący najważniejsze cechy produktów,
  • filar lifestyle: niebezpośrednio wskazujący na promowanie produktów, a jedynie podkreślający atrakcyjność elementów, 
  • filar marka: informujący odbiorców o wydarzeniach i wzmiankach, dotyczących huugy, 
  • filar porady: filar skupiający się na DYI, tips and tricks i przepisach. 

Każdy post otagowany był #behuugy - w ten sposób budowaliśmy zaangażowaną społeczność wokół marki i zapraszaliśmy odbiorców do przytulnego świata huugy, zachęcając, aby otaczali się jego radosnym ciepłem.

Kanały komunikacji: Facebook.

Działania: tworzenie comiesięcznych kalendarzy publikacji, moderacja, Facebook Ads. 

galeria projektu