Sieć restauracji Chief’s, należąca do firmy Lagardere Travel Retail, jest doskonałym przykładem zaprojektowanej z pomysłem marki z kategorii casual dining. Naszym zadaniem było zaprezentować to poprzez stronę internetową.
Kategoria gastronomiczna casual dining rozwija się w Polsce coraz szybciej. Nowocześni, miejscy, profesjonalni klienci chętniej niż kiedyś korzystają z ofert tego typu restauracji. Cechuje je uniwersalnie smaczna kuchnia, wysoka estetyka wnętrz i równie wysoka jakość obsługi. Restauracje casual dining wznoszą się ponad standard fast foodów. Jednocześnie są przyjazne, dostępne i bezpretensjonalne, czyli mniej oficjalne i zdystansowane niż tradycyjne restauracje. Dlatego można do nich wejść z ulicy, wpaść na lunch, spotkać się biznesowo lub towarzysko.
Strona internetowa restauracji może być tylko wizytówką. A może być czymś więcej - czymś, co oddaje charakter miejsca. Co nie jest proste, gdy tak jak w tym przypadku, myślimy o restauracji, która jest i casual, i business. Istotne było także uwzględnienie w projekcie zmieniających się treści (od menu po artykuły o kuchni i gotowaniu). Szata graficzna musiała oddawać tę przyjazną i dostępną atmosferę wnętrza, przy zachowaniu pewnego standardu estetyki. Do tego, całość miała działać stabilnie, lekko, dając możliwość prostego i wygodnego zarządzania.
Strona chiefs.pl (którą polecamy odwiedzić i zarezerwować stolik) spełnia wszystkie założenia klienta. Kolejny fajny projekt w gamie innych, które mamy przyjemność tworzyć dla Lagardere.