W maju 2014 roku firma deweloperska Okam Capital zwróciła się do nas z zadaniem stworzenia marki nowej inwestycji - nowoczesnej miejskiej przestrzeni w sercu warszawskiej Pragi
Projekt - roboczo określany jako „Szwedzka“ - miał być atrakcyjny dla różnych grup społecznych i wiekowych (od młodych i poszukujących po dojrzałych i spełnionych; od artystów i twórców po miejskich profesjonalistów). Studiując założenia koncepcyjne inwestycji - jej substancję, charakter, jakość rozwiązań urbanistycznych - dostrzegliśmy istotne cechy wspólne wszystkich, dla których inwestycja została zaplanowana. Indywidualność, otwartość, ciekawość, niezależność myślenia i świadomość własnej wartości. Zrozumieliśmy, że jest to inwestycja dla ludzi, którzy szukają inspiracji i którzy sami są takich inspiracji źródłem. Tak narodziła się Bohema.
Bohema to przede wszystkim niezależność i oryginalność, kreatywność i energia. Słowo to można interpretować w starym znaczeniu, jako artystyczną cyganerię. Ale można i w nowym - jako wyraz sposobu myślenia, jako postawę i styl życia, w którym najważniejsze są realizacja siebie i osobista wolność. Każdemu słowo to może opowiedzieć inną historię. Jednak na najbardziej uniwersalnym, najbardziej symbolicznym poziomie jest to historia wspólna dla wszystkich, którzy potrafią czerpać z życia jego esencję i dawać z siebie to, co najlepsze. Miejsce dla takich ludzi prezentował plan inwestycji - dlatego marka Bohema idealnie odpowiedziała na brief.