W ofercie marki Magnum pojawiły się dwa nowe smaki pod nazwą Kisses: First Kiss Crème Brûlée oraz Loving Kiss Tiramisu. Jak łatwo się domyślić, bo podpowiadają to nazwy, pierwszy jest delikatny, może nieco nieśmiały, a drugi bardziej namiętny i pewny siebie. Jak to z pocałunkami bywa. Premiera na polskim rynku linii lodów Kisses wymagała odpowiedniej oprawy. O wsparcie przy tworzeniu tej oprawy marka zwróciła się do Adbirds. Już rok temu pracowaliśmy dla Magnum, projektując m.in. zaproszenie na prestiżowe 25 lecie marki. Dobre projekty procentują.
Punktem kulminacyjnym prezentacji lodów Kisses miała być impreza o charakterze modowym, "o której będzie się mówiło". Uczestniczyliśmy w pracy nad koncepcją jej wizualizacji. Zaproponowaliśmy m.in. stworzenie specjalnego wybiegu dla modelek i zastosowanie w czasie wydarzenia nowoczesnej technologii: ekranu z pary wodnej do wyświetlania obrazów. Zaprojektowaliśmy zaproszenia, które rozeszły się wśród najbardziej znanych celebrytów i blogerów. Wykorzystaliśmy w nim specjalny, perłowy papier, by podkreślić ekskluzywność wydarzenia. Jak zauważyliśmy w mediach, jakość projektu została doceniona ;)
Ważnymi elementami komunikacji były materiały do kampanii internetowej (jak banery reklamowe, w tym interaktywne displaye promujące relację z imprezy na żywo, którą można było oglądać online na pudelek.pl i na wp.pl). A także dwa murale w Warszawie (na Waryńskiego i na Brackiej), na których wycałowaliśmy :) całe ściany budynków.
Impreza, która odbyła się 26 maja 2015 roku, już uznawana jest za jedno z najgorętszych wydarzeń sezonu. Na ściance dali się sfotografować m.in. Ekskluzywny Menel, Rafał Maślak, Jessica Mercedes i Małgorzata Socha (słyszano nawet śpiewającego Borysa Szyca). Jeśli jeszcze do kogoś nie dotarła żadna relacja z pokazu nowych kreacji Bohoboco, specjalnie zaprojektowanych na tę okazję dla Magnum, to widocznie był na grzybach bez dostępu do sieci. Dla nas to wielka frajda, że mogliśmy przyczynić się do sukcesu Kisses. Fajnych tematów nigdy za dużo.