< powrót do listy

Henryk Kania

Henryk Kania to nowoczesne zakłady mięsne oraz firma z wieloletnią tradycją, której korzenie sięgają XIX wieku. Marka czerpie z tradycyjnej wiedzy, korzystając z nowoczesnych, efektywnych i przyjaznych naturze technologii.

galeria projektu

projekt - linia modern

Po kreatywnej burzy mózgów doszliśmy do wniosku, że najlepszym rozwiązaniem będzie stworzenie linii modern, która nawiązuje do ogólnego trendu opakowań charakteryzujących się nowatorskimi elementami designu. Nowoczesnym pierwiastkiem layoutu jest niebiesko-czerwone przejście tonalne, które zestawiliśmy z tradycyjnym logiem Henryka Kani.

osiągnięte rezultaty

Dodatkowo postanowiliśmy nieco spersonalizować każde z dań i dopasowaliśmy do nich różne kolory: zielony - gulasz po węgiersku, fioletowy - ryż po meksykańsku, pomarańczowy - ryż z kurczakiem, czerwony - makaron bolognese.

Próba odmłodzenia wizerunku Henryka Kani była wyzwaniem, ale projekt wyszedł dokładnie tak, jak go sobie wyobrażaliśmy.