< powrót do listy

From Poland with style

Zaprojektujcie pamiątki, które będą łączyły w sobie współczesny design oraz polski charakter - takie zadanie dostaliśmy od Lagardere Travel Retail, największego detalisty sprzedaży prasy w lokalizacjach podróży:

Do tematu podeszliśmy w myśl zasady „less is more”. Stworzyliśmy linię gadżetów opartych na prostej, nowoczesnej formie, ale z zachowaniem tego polskiego folkloru, który każdy tak lubi albo przynajmniej ceni. Komunikat jest prosty: „From Poland with style” - jak już wyjeżdżać z Polski, to tylko w dobrym stylu :-)

galeria projektu

„There is no place like…” Warszawa, Kraków, Gdańsk, Wrocław. Pięć lokalizacji, które zawsze kojarzyły, kojarzą i będą kojarzyć się z Polską. Ano właśnie - my mówimy Warszawa, a ktoś odpowiada: Pałac Kultury i Nauki. Tylko jak w prostej formie przedstawić coś, co składa się z samych detali? I tutaj, w naszej koncepcji, pojawia się słowo „less”, czyli odrobina kreatywności zamknięta w kilku prostych i subtelnych kreskach, która ostatecznie skutkuje efektem „more”.

 

Idąc za ciosem, postanowiliśmy ograniczyć się do dwóch kolorów: bieli i czerwieni - chyba nie musimy tłumaczyć dlaczego. Dodatkowo, w naszym projekcie uwzględniliśmy tych, których nazwiska na całym świecie uchodzą za synonimy polskości: Fryderyka z Żelazowej Woli, Mikołaja, który wstrzymał Słońce, a ruszył Ziemię i oczywiście nie mogliśmy zapomnieć o kobiecym pierwiastku, jakim była Maria - kobieta z polo(n)tem.

Linia „From Poland with style” obejmuje kubki, długopisy, magnesy, opaski, notesy, torby, kule śniegowe i porcelanowe laleczki, które oddają wygląd i charakter regionalnych strojów. Pamiątki dostępne są w sklepach „Discover”, które znajdują się w największych arteriach komunikacyjnych w Polsce.