< powrót do listy

DOVE - kampania prasowa i outdoor

brief

Celem agencji było stworzenie kampanii dla serii kosmetyków Dove Intensive Therapy, których głównym atutem jest regeneracja i odbudowa włosów już na poziomie komórkowym. Założeniem kampanii było przedstawienie w ciekawy i nietuzinkowy sposób benefitów płynących z używania produktów z serii Dove Intensive Therapy. Klient pragnął podkreślić specjalistyczny efekt działania produktów, jednocześnie pozostawiając wizerunek „beauty”, będący stałym elementem kampanii reklamowych marki Dove.

galeria projektu

Kampania realizowana w 2013 roku dla firmy Unilever

Agencja osiągnęła zamierzony efekt poprzez połączenie elementu „hair shot” ze strukturą plastrów miodu symbolizujących naprawę zniszczonych włosów oraz ich odbudowę. Dodatkowo forma plastra miodu nawiązuje do struktury komórek (ich odbudowy) jednocześnie kojarząc się z pięknem, urodą, dbaniem o siebie i regeneracją.

Kampania obejmowała swoim zasięgiem prasę kobiecą, outdoor oraz media interaktywne. Czas trwania - maj, czerwiec 2013.