galeria projektu

Brief

Materiały reklamowe Carlo Rossi mają oddawać charakter win, które są rześkie i aromatyczne. Tworzone z pasją i wielka starannością z winogron dojrzewających w słonecznych winnicach Kalifornii. Zadaniem dla agencji było zaprojektowanie toreb oraz opakowań na linię win na rynku rosyjskim.

 

Efekty

Podeszliśmy do tematu kreatywnie, chcąc oddać ducha marki, ale co naistotniejsze pokazać orzeźwiający charakter wina. Postawiliśmy na intensywne nasycone i żywe kolory, odnoszące się do benefitów poszczególnych produktów.

Projektując torby, najbardziej zależało nam na tym, aby oddać orzeźwiający charakter wina. Roztapiający się lód, spływający po szyjce butelki miał być uosobieniem rześkości i świeżości, tak aby zachęcić konsumenta do spróbowania odrobiny kalifornijskiego słońca. Postawiliśmy na intensywne i nasycone kolory, odnoszące się do benefitów poszczególnego produktu. Róż symbolizuje delikatną kwiatową nutę wina Pink Moscato, fiolet to słodki smak czerwonego wina Sweet Red z nutką wanilii, a zieleń jest synonimem soczystych cytrusów i ananasa, które kryją się w białym Moscato.

Osiągnęliśmy taki efekt, jaki sobie założyliśmy - wydaje nam się, że zaprojektowane przez nas torby są uosobieniem kobiecości i oddają charakter wina Carlo Rossi. A nam pozostaje tylko życzyć Rosjanom smacznego. :-)