< powrót do listy

Business Link

brief

Celem agencji było stworzenie strategii komunikacji i brandingu produktu.

galeria projektu

Branding

Agencja osiągnęła zamierzony efekt poprzez położenie nacisku na logotyp, który wykorzystujemy jako główny motyw. Logotyp jest w kolorystyce czerwono-białej i pozostaje spójny z innymi materiałami Polski Przedsiębiorczej. W efekcie powstał projekt, który został zaadaptowany na wszystkie materiały wewnętrzne: smycze, kubki, opaski, welcome packi, broszury, katalogi, a także branding i stworzenie swoistego szablonu komunikacji wewnętrznej, jak newslettery, plakaty z eventami.

Specyfika

Business Link to najnowocześniejsze Centrum wspierania biznesu w Europie. Misja BL kładzie największy nacisk na akcelerację firm. Podmiot, który przychodzi do BL nie tylko dostaje miejsce do pracy, ale również pakiet informacyjny oraz pakiet innych usług, np. księgowość, doradztwo, mentoring, kick off. Ma również dodatkowe możliwości, np. wyjazd do Doliny Krzemowej. Celem kampanii było podkreślenie tych wszystkich atutów i zmiana dotychczasowego postrzegania BL, jako miejsca, gdzie można jedynie wynająć powierzchnię do pracy.